søndag 18. desember 2011

Speilrefleks kamera...

Nå skjønner jeg endelig hva alle snakker om, her på NIB når det gjelder et ordentlig kamera.....WOW, så utrolig mye bedre kvalitet i bildene det blir !! Er nok mye jeg ennå må sette meg inn i, diverse innstillinger og justeringer, men ser nå at dette lager mye bedre motiv .) Såå gla min kjære mann gav meg dette, skal bli brukt flittig :)) Disse bildene viser mor og datter i nye julepysjer, litt detaljer fra huset og sist, vår utsikt fra stue vinduet ! 


Ønsker alle en riktig fin 4 søndag i advent, nå løøøper tiden mot julaften og alle gleder seg :))

1 kommentar:

  1. Hei.
    Tusen takk for hyggelig hilsen, og gratulerer med nytt kamera:) Det er morsomt å ta bilder når utstyret er i orden:)
    Fine bilder av et flott julepyntet hus!

    Kos deg de siste dagen før den store dagen:)

    Klem Linda

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails