lørdag 14. januar 2012

Stjernefeber..

Goo lørdag alle sammen :) 
Idag skinner sola på Sørlandet og det blir en fin dag kjenner jeg! Fikk tatt noen bilder av våre siste innkjøp i morgensola! Har alltid hatt en forkjærlighet for hjerter og STJERNER som dekorasjon i hjemmet ! Denne Walther & Co stjerna passet godt  på kurven under salongbordet




















Pappelina rye i minste størrelsen passa perfekt på kjøkkenet foran ovnen, litt mere varme på føttene for den som har ansvar for kokkeleringen :)



























Siste tilskudd i kurvsamlingen, hehe skal gjerne innrømme at har nok litt dilla på kurver, de står plassert rundt forbi i hele huset og rommer blader, tepper & puter, ved og ikke minst barnas skjerf, votter og luer.


Ha en suuper helg alle sammen :)

post signature

3 kommentarer:

  1. Ah fine bloggen! Flotte ting alt sammen! Ønsker deg en fin kveld! Klemmer

    SvarSlett
  2. Hei og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg.

    Stjerner som pynt er flott. Selv har jeg pynta huset både innvendig og utvendig i jula med stjerne à la Ernst (Kirchsteiger). ;)

    Koselig blogg du har - legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre.

    Ønsker deg og dine en flott uke!!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Stjerner er alltid vakkert!
    Ønsker meg en slik matte:)
    Takk for fine ord fra deg:)
    *smil fra meg

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails