mandag 7. februar 2011

Ny spisestue ♥









































































Har leenge ønsket oss hvitt spisebord med tøffe stoler. Vært vanskelig å finne et med lengde som passer, men som samtidig kan bli større om ønskelig. Valget falt på "Norden" spisebord fra Ikea, kjempefornøyde! Med Tolix stoler i creme syntes vi dette ble kjempetøft og stilrent :)) Og samtidig gøy å mixe litt og gjøre til vårt eget. Nå på vinteren var det deilig med lune Ludder i stolene !


























8 kommentarer:

  1. wow, lekkert!!
    Skjønner godt at dere er fornøyde- det ble råfint!!

    Så nydelig blogg du har! Snublet over den idag, og jeg gleder meg til å se mer til deg :)
    Legger meg til som følger, så jeg finner tilbake igjen til deg :)

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny spisestue ♥

    Den var lekker! Fin kombinasjon ;)

    Ha en fortsatt fin kveld i regnværet..

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Så kjempefint det var.. og ikke minst koselig!

    godt med myke deilige ludder:)

    fin kveld til deg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  4. Lekkert! Og så herlege Tolixar! :)Står på mi ynskjeliste også!

    Nyt veka!
    Klem E :)

    SvarSlett
  5. Åhh! Det var bare lekkert. Jeg har også det spisebordet og har veldig veldig lyst på tolix stoler til, samtidig som jeg er veldig glad i de gamle stolene jeg har. Ikke lett... Men det var veldig moro å se hvordan det så ut sammen.
    Ønsker deg en flott uke, klem Yvonne

    SvarSlett
  6. Så gøy å finne enda en Sørlandsblogger. Jeg legger meg som følger, så jeg finner tilbake hit :)

    Kjempefin spisestue! Tolixstolene kledde godt kombinasjonen med Ludde.

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  7. Hei Linda
    Kjempefint spisestue, og herlige stoler og nydelig lysekrone… Skjønner godt at du ble fornøyd, lunt og innbydende… Ønsker deg en fin fin helg, klem fra Mette

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails