torsdag 18. mars 2010

Teller ned til vår..

Ser veeldig frem til vi kan ta i bruk alle de nydelige duse pastellene som finnes overalt for tiden! Har personlig fått helt dilla på den lyse fersken/pudder fargen som er på masse klær akkurat nå:) Det første innkjøpet som er planlagt på terrassen når det blir litt mere varme og vår, er 2 dekkstoler! De skal pryde store terrassen ved siden av huset som min mann bygde ifjor sommer! Flere bilder av den kommer senere. Ønsker alle og enhver en fin-fin torsdag og en riktig GO HELG !


































7 kommentarer:

  1. Dekkstoler er veldig koselig og kommer i alle prisklasser. Hadde vi hatt plass hadde vi også hatt noen , for store og små. :)

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Dekkstoler har jeg lyst på også.
    Jeg liker de pudderfargene. Har kjøpt meg noen tuniker i den pudderrosa fargen.

    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min.
    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte innspirasjonsbilder.

    Dekkstoler er flotte, skulle gjerne hatt noen slike, men jeg har en slik sofagruppe i mørk rotting så tror det vil krasje stygt desverre!

    Ha en fin kveld,
    Hilsen Ingvild

    SvarSlett
  4. Jeg ser også fram til å kle meg med litt lysere farger. Har vært altfor mye svart her!

    Dekkstoler er flotte. Har to stykker på hytten.
    Er veldig fine!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. ja det blir deilig å kle seg i lyse farger.
    flotte stoler..
    fortsatt fin helg!
    klem

    SvarSlett
  6. En utrolig kjekk tid vi går i møte nå, masse fine klær med lyse farger, og ikke minst masse nytt til terrassen.....kjekt!!

    SvarSlett
  7. Å, ja slike pudderfarver er så nydelige.

    Gleder meg veldig til å plassere ute-møblementet på terrassen. Kanskje i påsken?

    Ønsker deg en deilig start på uken!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails